Πέμπτη 10 Σεπτεμβρίου 2015

Το μήνυμα του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης, για την νέα σχολική χρονιά




«Αγαπητά μου παιδιά,
μαθήτριες και μαθητές των σχολικών μονάδων Ανατολικής Μακεδονίας –Θράκης. Το ταξίδι ξεκινά και φέτος. Οι ευχές μου, για καλή, δημιουργική και επιτυχημένη σχολική χρονιά, είναι αυτονόητο πως θα σας συνοδεύουν καθ’ όλη τη διάρκεια της.
Πώς όμως μπορούν να πραγματοποιηθούν οι ευχές; Χρειάζεται από την πλευρά σας αλλά και από την πλευρά των δασκάλων σας θέληση, υπομονή, προσπάθεια και μελέτη για να επιτευχθούν οι στόχοι μας.
Το μεγαλύτερο όπλο των ανθρώπων είναι η γνώση. Εκμεταλλευθείτε τα σχολικά χρόνια για να την κατακτήσετε. Η προσπάθεια δεν σταματά ποτέ. Παράλληλα δώστε τον καλύτερο εαυτό σας, για να κάνετε αυτό το ταξίδι πιο όμορφο, πιο δημιουργικό, πιο ευχάριστο.
Από τη θέση του Περιφερειακού Διευθυντή Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπ/σης Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης, υπόσχομαι πως οι ενέργειες μου και οι αποφάσεις μου θα έχουν πάντα στόχο το συμφέρον των μαθητών.
Με τις θερμότερες ευχές μου για υγεία, δύναμη και επιτυχίες.»

Ο ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΕΡΑΜΑΡΗΣ