Τετάρτη 23 Μαρτίου 2016

Ο Γενικός Γραμματέας του Δήμου Ξάνθης Γ. Γκοδοσίδης μιλά στην ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ


Για τις νέες του αρμοδιότητες, οι οποίες αφορούν στον συντονισμό των υπηρεσιών και του προσωπικού του Δήμου Ξάνθης, σε μετακινήσεις αυτού, όπου υπάρχει ανάγκη αλλά και στον έλεγχο εγγράφων του Δήμου, μίλησε στην ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ο Γενικός Γραμματέας του Δήμου Ξάνθης Γεώργιος Γκοδοσίδης.
Ένας άνθρωπος που όλοι οι Ξανθιώτες και όχι μόνο, γνωρίσαμε προσωπικά αλλά και επί…τω έργω μέσα από την θέση του Αστυνομικού Διευθυντή της Αστυνομίας Ξάνθης.



«ΣΤΟΧΟΣ Ο ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ»
«Οι αρμοδιότητές μου αφορούν το προσωπικό του Δήμου Ξάνθης, τις μετακινήσεις τους, τις άδειές τους, τον συντονισμό των Υπηρεσιών και την διαχείριση εγγράφων του Δήμου. Ελέγχω επίσης αν υλοποιούνται οι αποφάσεις που λαμβάνει το Δημοτικό Συμβούλιο, από τις υπηρεσίες» αναφέρει ο ίδιος, υπογραμμίζοντας ότι «προς το παρόν δεν έχω αντιμετωπίσει ιδιαίτερες δυσκολίες, αλλά και οι όποιες δυσκολίες που συναντώ, ξεπερνιούνται».

ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΩΝ…ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΩΝ
Βέβαια πέρα από τις αρμοδιότητες που ανέλαβε, σημαντική είναι η συμβολή του και στην επίλυση των προβλημάτων των συμπολιτών μας, που τον επισκέπτονται στο γραφείο.
Κάτι που δεν ανήκει στις…αρμοδιότητές του, αλλά το κάνει με περισσή αγάπη για τον κάθε συντοπίτη μας, όπως άλλωστε έχει μάθει να κάνει όλα αυτά τα χρόνια, από τις θέσεις και τις αρμοδιότητες που είχε αναλάβει στην Αστυνομία.
«Κάθε ημέρα έχω πολύ κόσμο στο γραφείο μου. Από το πρωί έως αργά το μεσημέρι με επισκέπτονται οι Ξανθιώτες και τους εξυπηρετώ με χαρά και τάχιστα επειδή το θέλω. Δεν ανήκει βέβαια αυτό στις αρμοδιότητές μου, αλλά το κάνω επειδή μου αρέσει να εξυπηρετώ» συνεχίζει ο κ. Γκοδοσίδης, σημειώνοντας ότι «από δικής μου πλευράς ο κάθε πολίτης θα εξυπηρετηθεί σε όποιο, νόμιμο πάντα, ζήτημά του. Μάλιστα, εγώ ο ίδιος ενημερώνω και τηλεφωνικά τον καθένα που μου ζητά βοήθεια, για το αν λύθηκε η όχι η υπόθεσή του. Και το κάνω επειδή μου αρέσει».