Δευτέρα 19 Οκτωβρίου 2015

Το νέο τουριστικό λογότυπο της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης


Το νέο τουριστικό λογότυπο απέστειλε και επίσημα σε όλα τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. Πρόκειται για ένα μοντέρνο και μινιμαλιστικό λογότυπο του οποίο ο σχηματικός συνδυασμός του απεικονίζεται μέσα σε ένα ακανόνιστο κύκλο (σχήμα κλειστό -ολότητα) που θυμίζει βότσαλο ή αρχαίο νόμισμα και περικλείει μέσα του τα αρχικά Μ από το Μακεδονία και Θ από τη Θράκη αποτυπώνοντας την περιφερειακή ενοποίηση των δύο περιοχών και την κοινή τους πορεία στο χρόνο.
Το logo αναπαριστά την οροσειρά της Περιφέρειας, τον ήλιο και τη θάλασσα, το σπάνιο ορεινό μας όγκο, τη δαντελένια ακτογραμμή, δίνοντας λιτά και ξεκάθαρα το στίγμα της και αποτυπώνουν μεταφορικά το χάρτη της περιοχής.
Το χρώμα του επιλέχθηκε το γαλάζιο που αποδίδει το βασικό στοιχείο του νερού που κυριαρχεί στην ΠΑΜ-Θ.
Η χρήση του λογότυπου είναι ελεύθερη προς χρήση και καλούνται όσοι φορείς και επιχειρηματίες εμπλέκονται στον τουρισμό, να το αποτυπώσουν στα έντυπα και τα προϊόντα τους ώστε να γίνει ένα δυνατό και αναγνωρίσιμο brand name που θα αγκαλιάζει τόπους, αξιοθέατα, επιχειρήσεις, προϊόντα σαν μια ολότητα.
Το λογότυπο είναι ευδιάκριτο, πρωτότυπο και συνοδεύεται από το όνομα της Περιφέρειας με ευανάγνωστη γραμματοσειρά που μεταφράζεται σε όλες τις γλώσσες, καθώς και ένα δυνατό σλόγκαν που παροτρύνει το σύγχρονο επισκέπτη να έρθει σε ένα τόπο αυθεντικό… και να αναζητήσει αξέχαστες, αληθινές εμπειρίες…