Πέμπτη 10 Μαρτίου 2016

Η Βασίλισσα του Καρναβαλιού της Ξάνθης Κωνσταντίνα Καρκάνη στην ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Είναι ένα φρέσκο και πανέμορφο κορίτσι, μόλις…18 ετών, αλλά παρά το νεαρό της ηλικίας της έχει ήδη διακριθεί και κατέκτησε τον τίτλο «miss peace» στον διαγωνισμό «Miss Europe World Greece».
Είναι πρώην τεννίστρια, μένει μόνιμα στη Θεσσαλονίκη και το κυριότερο είναι ότι κατάγεται από την Ξάνθη.
Ο λόγος για την φετινή βασίλισσα του καρναβαλιού Κωνσταντίνα Καρκάνη η οποία μίλησε στην ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ για το…«όνειρο που γίνεται πραγματικότητα».

«ΜΕΤΑΜΦΙΕΖΟΜΟΥΝ ΣΕ ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ ΣΤΟ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ ΤΗΣ ΞΑΝΘΗΣ»
«Έρχομαι αύριο το πρωί στην Ξάνθη. Νιώθω ιδιαίτερη τιμή που επιλέχθηκα εγώ ως βασίλισσα στο φετινό καρναβάλι. Η καταγωγή μου είναι από εκεί. Ο πατέρας μου γεννήθηκε και μεγάλωσε κάποια χρόνια εκεί και μετά ήρθε στη Θεσσαλονίκη, όπου διαμένουμε μόνιμα» αναφέρει η ίδια, επισημαίνοντας ότι «είμαι πραγματικά περήφανη που επιλέχθηκα ανάμεσα σε τόσες κοπέλες να είμαι εγώ η βασίλισσα γιατί από μικρή στο καρναβάλι της Ξάνθης ντυνόμουν…βασίλισσα. Ήταν πραγματικά ένα όνειρο και μου φαίνεται απίστευτο. Έχω λίγο άγχος αλλά πιστεύω ότι θα πανε όλα καλά γιατί το κοινό της Ξάνθης είναι φιλοξενο και σε κάνει να αισθάνεσαι υπέροχα».

ΑΠΟ ΤΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΣΤΗΝ...«ΜΑΧΗ»ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ

Πρόκειται για μια κοπέλα η οποία είναι μόλις 18 ετών η οποία ασχολείται αυτό το διάστημα κατά κύριο λόγο με το διάβασμα, …διαβάζει καθώς από την μια έχει ξεκινήσει τις σπουδές της στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και από την άλλη θα «ριχθεί» και πάλι στην…«μάχη»των πανελλαδικών εξετάσεων.
«Έχω περάσει στη Σχολή Οικονομικών Επιστημών στο ΑΠΘ. Είναι πολύ καλό πανεπιστήμιο απλά δεν είναι το όνειρό μου» υπογραμμίζει η Κωσνταντίνα, σημειώνοντας ότι «έχω σκοπό να τελειώσω τη σχολή βέβαια για να έχω και αυτό το πτυχίο, απλά ξαναδίνω πανελλαδικές εξετάσεις φέτος με στόχο την Αστυνομία».