Τρίτη 8 Σεπτεμβρίου 2015

Ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης για την νέα σχολική χρονιά.

Την αισιοδοξία του, παρά τα προβλήματα που υφίστανται εξέφρασε ο Περιφερειακός Διευθυντής Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης Παναγιώτης Κεραμάρης σε συνέντευξη που παραχώρησε στην ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ.Ο Περιφερειακός Διευθυντής επιβεβαίωσε ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα αυτή τη στιγμή είναι τα κενά που υπάρχουν στα σχολεία, τα οποία είναι πιο έντονα από την περσινή περίοδο και πιο συγκεκριμένα δήλωσε ότι «οι κενές θέσεις που υπάρχουν αυτή τη στιγμή συνολικά στην Περιφέρεια ΑΜΘ φτάνουν τις 1100, ενώ η αρχική πρόβλεψη που είχαμε έφτανε τις 800 με 900. Είναι ένας αρκετά μεγάλος αριθμός». Για να αντιμετωπιστεί προσωρινά αυτό το πρόβλημα, ο κ. Κεραμάρης επεσήμανε ότι «για το πρώτο διάστημα της σχολικής χρονιάς τα ολοήμερα τμήματα δεν θα λειτουργήσουν, καθώς η εντολή από το Υπουργείο Παιδείας είναι να μην λειτουργήσει σχολείο χωρίς δάσκαλο. Μετέφερα αυτά τα λόγια στους τοπικούς Διευθυντές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε συσκέψεις που είχαμε και πιστεύω ότι θα είμαστε έτοιμοι ενόψει της αρχής της σχολικής χρονιάς την Παρασκευή».
Όσον αφορά τις προσλήψεις αναπληρωτών και μονίμων εκπαιδευτικών ο Περιφερειακός Διευθυντής δήλωσε οτι «έχουν υπάρξει συναντήσεις από τον Ιούνιο με τον τότε Υπουργό Παιδείας τον κ. Κουράκη δια ζώσης στην Αθήνα, αλλά και τον Σεπτέμβριο με την κ. Κιάου. Αυτή τη στιγμή προβλέπονται 11000 προσλήψεις αναπληρωτών που θα καλυφθούν από το ΕΣΠΑ, 5000 προσλήψεις αναπληρωτών που θα καλυφθούν από τον κρατικό προϋπολογισμό, ενώ θα υπάρξουν 1500 με 2000 προσλήψεις μονίμων εκπαιδευτικών, που όμως δεν έχει αποφασιστεί το είδος των ειδικοτήτων, αν και η πλειοψηφία των προσλήψεων θα καλυφθεί από δασκάλους και νηπιαγωγούς».
Τέλος, ο Περιφερειακός Διευθυντής εξέφρασε την αισιοδοξία του ότι όλα θα είναι έτοιμα στην ώρα τους και έδωσε τις ευχές του προς την εκπαιδευτική κοινότητα και τους μαθητές για τη νέα σχολική χρονιά, τονίζοντας ότι «οι κινήσεις που κάνουμε αποσκοπούν πάντα στο καλό και το μέλλον των μαθητών».