Παρασκευή 11 Μαρτίου 2016

Άρτι αφιχθείσα στην Ξάνθη και η Βασίλισσα του καρναβαλιού Κωνσταντίνα Καρκάνη


Ανάμεσα στο πλήθος του κόσμου, μεταξύ των νέων, βρέθηκε άρτι αφιχθείσα στην Ξάνθη, απο την Θεσσαλονίκη όπου μένει μόνιμα και η φετινή Βασίλισσα του Καρναβαλιού Κωνσταντίνα Καρκάνη, η οποία φωτογραφήθηκε τόσο με τους καλλιτέχνες, όσο και με τους νεαρούς και...όχι μόνο θαυμαστές της, η οποία μιλώντας στα τοπικά Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, ανέφερε οτι «αισθάνομαι ιδιαίτερη τιμή που θα είμαι η βασίλισσα του καρναβαλιού της Ξάνθης, περιμένω πως και πως να ανέβω επάνω στο άρμα και να πάρω το πρώτο χειροκρότημα του κοινού που θα είναι θερμό, γιατί όλοι οι άνθρωποι εδώ είναι φιλικοί και φιλόξενοι. Θέλω πραγματικά να ανέβω εκεί επάνω και να σταματήσει ο χρόνος. Δεν μπορώ ακόμη να το πιστέψω και ελπίζω οτι όλα θα πάνε καλά».


«Ερχόμουν στο καρναβάλι της Ξάνθης απο μικρή. Πάντα ντυνόμουν βασίλισσα και πάντα προσπαθούσα να δω ποια είναι η βασίλισσα επάνω στο άρμα» συνεχίζει η ίδια, υπογραμμίζοντας οτι «ποτέ δεν πίστευα οτι θα βρεθώ και εγώ σε αυτή τη θέση και για αυτό είμαι ενθουσιασμένη και περήφανη γιατί η καταγωγή μου είναι απο εδώ».
«Αυτή τη στιγμή είμαι φοιτήτρια στο ΑΠΘ και σπουδάζω οικονομικά. Προέκυψαν κάποια καλλιστεία Miss Europe World τον Ιανουάριο του 2016, όπου αναδείχθηκα τρίτη και θέλω να ευχαριστήσω τον κ. Δημοσθένη Τολίδη ο οποίος με είδε και με πρότεινε ως υποψήφια βασίλισσα. Από τότε που επιλέχθηκα είμαι με ένα τεράστιο χαμόγελο και θα συνεχίσω να είμαι μέχρι να τελειώσει όλο αυτό το ωραίο γεγονός» σημείωσε κλείνοντας η 18χρονη Κωνσταντίνα Καρκάνη.