Δευτέρα 28 Δεκεμβρίου 2015

Ικανοποιημένοι απο την πληρότητα οι ξενοδόχοι της Περιφέρειας τα Χριστούγεννα


Ιδιαίτερα ευχαριστημένοι φαίνεται πως είναι οι Ξενοδόχοι σε όλη την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, από την περίοδο των Χριστουγέννων, καθώς η πληρότητα στα ξενοδοχεία, ήταν αρκετά μεγάλη, με βάση τα οικονομικά πάντα δεδομένα των οικογενειών.
Πρωταγωνίστριες πόλεις η Αλεξανδρούπολη και η Δράμα, όπου εκεί η πληρότητα των ξενοδοχείων άγγιξε το 90%, ενώ ακολουθεί η Ξάνθη με 60-70%, η Καβάλα και η Κομοτηνή.


Οι ξενοδόχοι της Αλεξανδρούπολης είναι ιδιαίτερα ευχαριστημένοι και περιμένουν να έχουν την ίδια και μεγαλύτερη κίνηση και την Πρωτοχρονιά» αναφέρει μιλώντας στην ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ο Θεματικός Αντιπεριφερειάρχης τουρισμού Μιχάλης Αμοιρίδης, επισημαίνοντας ότι «στην Ξάνθη, η πληρότητα έφτασε στο 70%. Μετά και από τις κινήσεις με πανελλήνιες διαφημίσεις, η Ανατολική Μακεδονία και Θράκη, μπαίνει ξανά στο χάρτη του τουρισμού. Αυτό φαίνεται από τα μεγάλα κέντρα. Από την Αθήνα και την Θεσσαλονίκη.»
«Έχουμε πολύ καλά νούμερα και στο κομμάτι του σχολικού τουρισμού» συνεχίζει ο ίδιος, υπογραμμίζοντας ότι «έχουμε φτάσει σε αυτό που επιδιώκαμε ως περιφέρεια, αλλά το ζήτημα είναι να μπορέσουμε να μεγαλώσουμε και τις κλίνες στα ξενοδοχεία των πόλεων. Η βάση και η «μαγιά» υπάρχει. Αν υπάρχει κίνηση και πληρότητα, θα γίνονται και πιο εύκολα οι επενδύσεις στο ξενοδοχειακό κομμάτι.

«ΑΚΟΜΗ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ Η ΚΙΝΗΣΗ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ»
«Η Πρωτοχρονιά θα είναι καλύτερη για τους ξενοδόχους σε όλη την Ανατολική Μακεδονία και Θράκη» αναφέρει ο κ. Αμοιρίδης, σημειώνοντας ότι «ήδη οι κρατήσεις είναι σε πολύ καλά επίπεδα, ενώ περιμένουμε και Βαλκάνιους επισκέπτες, Βούλγαρους αλλά και Τούρκους. Αυτοί κινούνται περισσότερο την Πρωτοχρονιά.
Πάντως σημαντικό ζήτημα για τον τουρισμό είναι και οι εκδηλώσεις που γίνονται στις πόλεις κατά τις εορταστικές περιόδους σε δήμους. Πάντα βοηθούν και χρειάζεται να γίνουν θεσμός. Η περιφέρεια μάλιστα, στο πλαίσιο της συνεργασίας της με την Helexpo, έχει αποστείλει διαφημιστικά φυλλάδια και έντυπο υλικό για όλες τις πόλεις της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και για την Ξάνθη στο «εργοστάσιο σοκολάτας», το οποίο επισκέπτονται κάθε χρόνο εκατοντάδες χιλιάδες γονείς και παιδιά. Με τέτοιες κινήσεις περιμένουμε ακόμη μεγαλύτερα οφέλη.»