Πέμπτη 3 Μαρτίου 2016

Ο Τάσος Ριζόπουλος στην ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ: «Παιδικό μου όνειρο η παρουσίαση του Ξανθιώτικου Καρναβαλιού»


Νέος, ταλαντούχος πολυπράγμων, Θεσσαλονικιός και επιτυχημένος σε ράδιο, τηλεόραση αλλά και στα decks των clubs της Ελλάδας και του εξωτερικού, με πολυετή παρουσία σε όλους τους χώρους.
Ο λόγος για τον Τάσο Ριζόπουλο, ο οποίος θα είναι ο φετινός παρουσιαστής της μεγάλης Καρναβαλικής παρέλασης της Ξάνθης στις 13 Μαρτίου και ο οποίος όπως «αποκάλυψε» στην ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ξεκίνησε την προετοιμασία του…«διαβάζοντας» για την Ξάνθη, τους ανθρώπους της, τους πολιτιστικούς συλλόγους, την ιστορία του θεσμού των Θρακικών Λαογραφικών Εορτών.
Μια Ξάνθη την οποία γνωρίζει αρκετά καλά, αφού δεν ήταν λίγες οι φορές που την επισκεπτόταν στο παρελθόν για να την απολαύσει, όντας φοιτητής στην Κομοτηνή.

«ΠΑΙΔΙΚΟ ΜΟΥ ΟΝΕΙΡΟ Η ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙΟΥ…»
«Ήταν πραγματικά ένα παιδικό μου όνειρο, να παρουσιάσω το Καρναβάλι της Ξάνθης. Το έβλεπα στην τηλεόραση και έλεγα ότι θέλω και εγώ να είμαι εκεί. Είναι μεγάλη τιμή η παρουσίαση αυτή για εμένα. Είμαι ενθουσιασμένος που θα συμμετέχω σε αυτό τον θεσμό, με αυτόν τον τρόπο» αναφέρει ο Τάσος Ριζόπουλος, επισημαίνοντας ότι «έχω έρθει αρκετές φορές για καφέ και διασκέδαση στην Ξάνθη. Είναι μια πολύ όμορφη πόλη που συνδυάζει το παλιό, το παραδοσιακό, με την μοντέρνα αρχιτεκτονική.»

ΤΟ «ΔΙΑΒΑΣΜΑ» ΚΑΙ Η ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
Βέβαια, ως γνήσιος επαγγελματίας ο Τάσος Ριζόπουλος, μας αποκάλυψε πως μελετά για την Ξάνθη, τον θεσμό των Θρακικών Λαογραφικών Εορτών και την ιστορία της πόλης.
«Όταν αναλαμβάνεις να παρουσιάσεις ένα τέτοιο θεσμό, όπως είναι το Καρναβάλι της Ξάνθης, δεν μπορείς παρά να διαβάσεις, να μάθεις τα βασικά για το τι είναι αυτός; Πόσοι είναι οι συλλογοι; Ποιοι είναι;» αναφέρει χαρακτηριστικά, υπογραμμίζοντας μάλιστα ότι «μου αρέσει που ο Δήμος Ξάνθης και το Κέντρο Πολιτισμού, είναι αρκετά οργανωμένοι. Ο,τι ζητήσω το έχουν. Και δεν σας κρύβω ότι νομίζω πως φέτος το Ξανθιώτικο Καρναβάλι θα ξεπεράσει το Πατρινό.»


ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΕ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ

Αναφορικά τώρα με το τι κάνει αυτή τη στιγμή, πέραν της προετοιμασίας του για την παρουσίαση αυτή για λογαριασμό της ΕΡΤ, ο Τάσος Ριζόπουλος, τόνισε ότι «συνεχίζω κανονικά τις εκπομπές μου στο Κοσμοράδιο 95,1 και στην «Εγνατία TV» και μετέχω σε διάφορα events ως DJ. Μάλιστα έχω προγραμματίσει εμφανίσεις στην Αγγλία και στην Κύπρο.»

ΟΙ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΤΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ
Ωστόσο ο ίδιος δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στις δυσκολίες του χώρου στον οποίο εργάζεται.
Χώρος ο οποίος σύμφωνα με τον ίδιο «είναι αρκετά δύσκολος, θέλει «γερό στομάχι» και δύναμη, αλλά αν το θέλεις πολύ, τα καταφέρνεις. Όταν μπήκα εγώ στον χώρο τα πράγματα ήταν πιο εύκολα, πιο αθώα αλλά υπήρχαν και πιο λίγα τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης. Τώρα τα πράγματα, για τους νέους του χώρου, είναι πιο δύσκολα. Υπάρχει μεγαλύτερη προσφορά και μικρότερη ζήτηση. Μπορεί να έχετε περισσότερα εφόδια εσείς οι νεότεροι του επαγγέλματος, να είστε περισσότερο καταρτισμένοι αλλά δυστυχώς η απορρόφηση είναι ελάχιστη».